RZECZYWISTOŚĆ WSPÓŁPRACY – Edukacja Wyższa

RZECZYWISTOŚĆ WSPÓŁPRACY

A w nim głos należy również do nie-profesjonalistów, jakimi są prawni współgospodarze każdej szkoły – rodzice oraz lokalna wspólnota, której jest ona częścią.Zorientowania polskich badanych, przeniknięte misyjnością profe­sjonalisty, wątpiącego we własne przygotowanie i uparcie broniącego swego statusu w wybujałej legalizacji, jak również orientacje Ameryka­nów, naznaczone politycznością eksperta i Holendrów – kształtujących partnerstwo, jak i wyznaniową wspólnotę, nie kształtują bardzo opty­mistycznych podstaw rozwoju współpracy rodziny, szkoły i gminy. Jak wykazały przeprowadzone analizy, wszystkie trzy typy zorientowań stwarzają pole marginalizacji i nie prowadzą, przynajmniej wprost, do partnerstwa. Odsłaniając szczegółowe nastawienia polskich, holender­skich i amerykańskich badanych – przyszłych nauczycieli, niestety czę­ściej widzi się obszary potencjalnego panowania, niż partnerskiego współistnienia.Problematyce dyskursywnej praktyki w rzeczywistości współpracy rodziny, szkoły i gminy poświęciłam w tym opracowaniu bardzo dużo miejsca. Myślę, że może być to właśnie usprawiedliwione.

Witaj na moim blogu! Jestem nauczycielką w Liceum, wiem jak ważna dla człowieka wchodzącego w dorosłość jest wiedza jaką posiada. Serwis poświęcony jest edukacji o rozwojowi. Jeśli podobają Ci się artykuły jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do śledzenia serwisu na bieżąco!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: